what you regret, is what you let and what you do, is what you get.

  
    
 
Igårkväll TRÄNADE jag handboll första gången på 5 månder. Fick krama om mina tjejer och snacka skit i omklädningsrummet som jag saknat såå mycket. Har dock inte saknat blåsorna på fingrna och att flåset sög. 
 
När jag kom hem slängde jag mig i sängen med min bror och Joni. Poppade sedan popcorn och slängde oss framför Paradise hotel. Somnade sedan gott brevid Jon, tacka gudarna för det eftersom det var iskallt på mitt rum så jag fick ha en gossig och varm kropp att sova brevid.
 
Idag har jag hunnit med en IR lektion, Matte, lunch på haket sedan engelska och nu LO. Slutar dock nu och jag ska slänga mig i sängen, jag går nämligen runt med den sjukaste träninsvärken. 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Hej! Hur lyckas du ha så bra realationer med dina föräldrar? Känns som ni är som bästa vänner haha. Har alltid velat ha det så med mina men de förstår aldrig mig och vi har väldigt elaka bråk så har börjat ge upp hoppet om att ha det som du har det.
Superbra blogg förresten!

#2 - - Alice :

Hej! Hur lyckas du ha så bra realationer med dina föräldrar? Känns som ni är som bästa vänner haha. Har alltid velat ha det så med mina men de förstår aldrig mig och vi har väldigt elaka bråk så har börjat ge upp hoppet om att ha det som du har det.
Superbra blogg förresten!

Upp